Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena
W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.
Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.
Nowy sklep sieci Lidl Polska w Rokietnicy, przy ul. Szkolnej 15, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zostały zatrudnione 22 osoby. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22.00, a w niedziele od 9:00 do 18:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 110 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia na klientów czekać będzie aromatyczna kawa serwowana przez baristę, wata cukrowa oraz liczne promocje na artykuły spożywcze oraz przemysłowe.
„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepach Lidl.
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:
• odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, wykorzystany na cele ogrzewania obiektu,
• instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła,
• fotowoltaika, czyli bezemisyjne źródło produkcji energii elektrycznej.
Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 29 krajach funkcjonuje około 11.550 sklepów Lidl, a w Polsce około 760.
Kontakt:
Strona www: https://www.lidl.pl
Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/