Stary Browar i zespół ludzi nim zarządzający nieustannie podnosi swoje kwalifikacje i dostosowuje się do otaczającego go świata. Wojna w Ukrainie i pogłębiający się kryzys energetyczny sprawił że Stary Browar przeszedł szereg inwestycji, które pozwoliły z nadzieją patrzeć w przyszłość.
O dobrą „kondycję” Starego Browaru z uwagą dba zespół techniczny. Niedawno zostały sfinalizowane dwie ogromne, kilkuletnie inwestycje zwiększające efektywność energetyczną obiektu: wymianę oświetlenia przestrzeni wspólnych na LEDy i modernizację systemu wentylacji i chłodzenia.
„19. rok działalności zamykamy z wynikami lepszymi od 2019 r. Już w 2021 r. całkowite obroty przekroczyły poziomy z analogicznych okresów w roku przed pandemią, a od marca 2022 r. są rekordowe. Ten pozytywny bilans to owoce konsekwentnej realizacji długoletniej strategii rozwoju i trafnych decyzji: inwestycyjnych, leasingowych, marketingowych. Nie ma rozwoju bez dobrej współpracy – dziękujemy Państwu za zaangażowanie, zaufanie, codzienną troskę o Klientów i działanie w myśl zasady „róbmy swoje” w otoczeniu pełnym zmian.”
Rocznica otwarcia Starego Browaru przypadająca 5 listopada to okazja do cieszenia się sukcesami i zmianami, jakie dokonały się w centrum handlowym w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Tych było wyjątkowo dużo – praktycznie we wszystkich obszarach funkcjonowania.
Stary Browar zakończył remodeling oferty convenience na poziomie -1 Atrium z dużym marketem Carrefour, powiększonym Rossmannem, Maxi Zoo oraz sklepami i punktami, gdzie Klienci komfortowo realizują codzienne sprawunki. Ofertę beauty wzbogaciły usługi Kliniki La Perla i piękny salon Rituals.
Dużo modnych nowości rozgościło się w Atrium: Newbie, United Colors of Benetton, błyszczący biżuteryjny butik Teilor, Terranova. Salon eobuwie.pl w Pasażu poszerzył ofertę o strefę przymierzalni Modivo. Od 19 lat Stary Browar wybierany jest na miejsce poznańskich premier gorących marek fashion – do takich należały otwarcia Local Heroes i Bimba y Lola. Menu Food Courtu poszerzyło się o egzotyczne dania Ha-Long, a Dziedziniec zyskał klimatyczny lokal Big Bonjour Bistrot. W gronie najemców powitaliśmy także Tavex i Inmedio.
Jesteśmy dumni z rozwoju współpracy i otwarć nowych salonów Super Prezentów i Oysho, efektownych metamorfoz sklepów Five O’Clock i Marc Cain, a także cieszymy się z zaufania firm, które zadecydowały o przedłużeniu umów w Starym Browarze czy wprowadzeniu do nas kolejnych marek.
Stary Browar do regularnych zakupów motywuje Klientów aktywacjami w aplikacji, w której paragony wymienić można na atrakcyjne nagrody.
Z tego narzędzia korzystamy, aby sukces wydarzeń, takich jak koncerty Letnie Brzmienia, przekładać na wzrost sprzedaży i frekwencji.
Obrazem, który zapamiętamy na długo są setki Klientów ucztujących w naszym parku w efektownych stylizacjach podczas pikniku Riviera Chic. Dynamiczną codzienność Starego Browaru każdego dnia śledzi na Tik Toku nawet kilkadziesiąt tysięcy osób.
Stary Browar to miejsce spotkań poznaniaków wielu pokoleń, dlatego wspólnie powinniśmy mu życzyć stu lat.