Jeden z nadesłanych filmów pokazuje, jak kurier, nie wysiadając nawet z samochodu, rzuca paczką zawierającą nowy laptop na chodnik. Tego typu działania kuriera nie tylko naruszają standardy dostawy, ale również narażają zawartość przesyłek na uszkodzenia.
Klienci skarżą się na brak profesjonalizmu i nieodpowiednie traktowanie przesyłek, co jest niezgodne z oczekiwaniami i zaufaniem, jakim obdarzają firmę kurierską. Pani Dorota, jedna z klientek, wyraziła swoje niezadowolenie: „Najgorsza obsługa z jaką się spotkałam. Mylące maile, brak możliwości przekierowania paczki, zapchane punkty odbioru”.
Inna klientka, Kaja, podzieliła się swoją negatywną doświadczeniem z kurierem DPD, który odmówił dostarczenia przesyłki pod drzwi, mimo prośby osoby starszej z problemami zdrowotnymi. Kaja opisuje również frustrację związaną z brakiem odpowiedzi na infolinii oraz nieodpowiednim zachowaniem kuriera.
Kurier DPD przyjechał dziś z paczką. Otworzyła mu moja teściowa, a że ma problem z kręgosłupem to poprosiła żeby jej podał pod drzwi. Odmówił. Powiedziała żeby poczekał i przyszła po mnie i mojego teścia w razie czego ale zanim zdążyliśmy przyjść to odjechał. Tył auta tylko zobaczyliśmy. Jak zadzwoniłam na dpd to dopiero się dowiedziałam o jaką paczkę chodzi, bo wcześniej ani sms ani nic. Zgłosiłam im sytuację, podkreśliłam że to nie pierwszy raz. W między czasie mój mąż zadzwonił do kuriera i mu parę słów powiedział. Może o parę za dużo ale po prostu jak to jest kolejny raz to człowiek już traci nerwy. DPD dało kurierowi 1,5 godziny na odezwanie się do mnie albo przywiezienie paczki z powrotem. W między czasie zgłosili sytuację do oddziału. Po czym on dzwoni do mnie ze paczki nie przywiezie bo jego noga tu nie postanie, a adres zostaje automatycznie zablokowany. ???? To ja znów na DPD. A tam Pani do mnie że jak to zablokowany jak oni absolutnie tego nie robią, a adres przecież istnieje. ???? Kazałam jej dopisać w zgłoszeniu zachowanie kuriera, że mi groził sądem bo niby on nagrania ma że teściowa się nie zgodziła paczki odebrać a ja go ganiam a mój mąż mu groził przecież. ???????? Ja do niego że super bo ja nagranie też mam i pójdę do sądu. Czekałam do 17:30 bo tak mi kazali na infolinii jak się nie pokaże to spróbują przekierować paczkę do najbliższego punktu aby był odbiór w poniedziałek. Koniec końców jak zadzwoniłam do nich przed 18 dowiedziałam się, że oddział dpd uwierzył kurierowi nie wiem na jakiej podstawie i paczka została odesłana do nadawcy. Nawet jej nie przekierowali do punktu. Przez nich mogę stracić współpracę. Poza tym z tego jasno wynika iż ja i moja teściowa według DPD jesteśmy kłamczuchami. Zaznaczę iż to już moja kolejna skarga z kolei na tą firmę a nie dalej jak kilka dni wcześniej inne wydawnictwo pisało do mnie że paczka wysłana 15 listopada a dalej nie dotarła. ????
Martyna z kolei wskazuje na problemy związane z czasem dostawy, gubieniem paczek oraz brakiem kompetentnej pomocy na infolinii. Jej doświadczenia z DPD opisuje jako „totalną porażkę”.
Te i inne skargi rzucają poważne wątpliwości co do standardów pracy kurierów w Tarnowie Podgórnym i wydają się być sygnałem alarmowym dla firmy DPD. Czy takie zachowania powinny być tolerowane w branży, która opiera się na zaufaniu i odpowiedzialności za przesyłane towary? Czy firma DPD podejmie odpowiednie kroki w celu poprawy jakości usług i zadba o to, by pracownicy spełniali oczekiwania klientów? Te pytania pozostają otwarte, a zadowolenie klientów nadal jest pod znakiem zapytania.