Po udanym okresie pilotażowym firmy zapowiadają dalszą współpracę rozszerzając ją o nowe lokalizacje.
Nowoczesne podejście do zdrowego stylu życia
Szybkie tempo życia Polaków sprawia, że coraz częściej sięgają oni po dania gotowe. Wynika to nie tylko z braku czasu, ale także z chęci spożywania zróżnicowanych, zdrowych posiłków.
W odpowiedzi na ten trend Body Chief rozpoczął współpracę strategiczną z Lidl Polska, wprowadzając do oferty sklepów bogatą ofertę zbilansowanych i zdrowych dań gotowych, wyróżniających się prostym składem. Firma cateringowa oferuje 3 rodzaje posiłków każdego dnia – śniadanie lub kolacja, obiad oraz deser. Codzienna dostawa gwarantuje świeżość, co przekłada się na doskonały smak oraz wysoką jakość.
– Wprowadzenie naszych dań do oferty sklepów LIDL Polska jest świadomą decyzją, która odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów, którzy każdego dnia pragną wybierać świeże i zbilansowane posiłki, odpowiadające ich indywidualnym preferencjom smakowym. Chcemy uświadamiać naszych klientów, że zdrowy styl życia jest dostępny dla każdego.
– mówi Marcin Mazurek, Prezes Zarządu Body Chief.
Wspólne wartości i cele
Lidl Polska od lat oferuje swoim klientom szeroką gamę zdrowych i ekologicznych produktów. Włączenie dań cateringu dietetycznego do portfolio sieci sklepów jest kolejnym krokiem w realizacji misji dostarczania klientom innowacyjnych rozwiązań żywieniowych.
– Współpraca z Body Chief jest dla nas naturalnym krokiem wynikającym ze wspólnych wartości i troski o zdrowe nawyki żywieniowe naszych klientów. Wspólnie z Body Chief stawiamy na świeżość, prosty skład i pełnowartościowe posiłki, które spełniają oczekiwania klientów. Wierzymy, że łatwy dostęp do zbilansowanych dań gotowych to istotny element świadomego i zdrowego stylu życia.
– podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Sukces projektu pilotażowego i plany na dalszą współpracę
Dotychczas oferta dań gotowych oferowana przez Body Chief była dostępna w 24 lokalizacjach. Projekt pilotażowy spotkał się z pozytywnym odbiorem wśród klientów, którzy szczególnie docenili prosty skład oraz świeżość produktów. W ramach dalszego rozwoju współpracy planowane jest rozszerzenie dostaw o kilkadziesiąt nowych dodatkowych lokalizacji na terenie całego kraju.