Poznań zyskał kolejne nowoczesne centrum handlowe. Ławica Shopping Park, zlokalizowany przy ul. Bukowskiej, tuż obok lotniska, został oficjalnie otwarty. Obiekt wyróżnia nie tylko atrakcyjna lokalizacja, ale również oryginalna architektura i wysoka jakość rozwiązań technicznych.
Kompleks zajmuje powierzchnię 2 hektarów i składa się z trzech przeszklonych budynków o charakterystycznych, zaokrąglonych ścianach bocznych. Całość wieńczy lekki, ażurowy dach, nadający obiektowi nowoczesny i elegancki charakter. Do dyspozycji najemców i klientów oddano około 7 tys. mkw. powierzchni, która niemal w całości została wynajęta jeszcze przed otwarciem.
– Jesteśmy dumni z uruchomienia tak niekonwencjonalnego i efektownego obiektu, jakim jest Ławica Shopping Park, który powstał w naszym, rodzinnym mieście. To dla nas szczególny projekt – uczestniczymy w nim od samego początku, wspierając inwestora w komercjalizacji i obecnie zarządzając obiektem – podkreśla Bartosz Nowak, Partner Zarządzający w poznańskiej firmie Scallier, która odpowiadała za doradztwo, proces komercjalizacji i obecnie pełni rolę Property Managera.
W Ławica Shopping Park otwarto 17 lokali użytkowych. Na klientów czekają sklepy znanych sieci, takich jak Media Expert, Lidl, Action, Pepco, Maxi Zoo, a także pierwsza w Poznaniu drogeria niemieckiej marki DM. Swoją ofertę zaprezentowała również firma Sofa & Friends, otwierając showroom z ekskluzywnymi meblami.
Oferta centrum została wzbogacona o placówki usługowe – salon optyczny, aptekę, kwiaciarnię, paczkomat oraz automat kwiatowy. W strefie gastronomicznej klienci znajdą piekarnię Gorąco Polecam.
Inwestycja wyróżnia się rozwiązaniami technicznymi oraz funkcjonalnością. Każdy sklep posiada oddzielne wejście z zewnątrz, a na klientów czeka rozbudowana infrastruktura komunikacyjna z siecią wewnętrznych dróg i chodników. Powstał też przestronny parking z ponad 220 miejscami postojowymi dla samochodów, strefą dla rowerów oraz nowymi nasadzeniami zieleni wokół kompleksu.
Ławica Shopping Park to inwestycja, która wzbogaca ofertę handlową Poznania i odpowiada na rosnące potrzeby mieszkańców zachodniej części miasta oraz osób korzystających z portu lotniczego. Dzięki połączeniu znanych marek, usług i atrakcyjnej architektury obiekt ma szansę stać się jednym z ulubionych punktów zakupowych poznaniaków i turystów odwiedzających stolicę Wielkopolski.




