W sercu polskiej przedsiębiorczości – w Poznaniu – spotkają się przedsiębiorcy, którzy wierzą, że wzrost biznesu i sukces marketingu są nierozerwalnie związane z rozwojem ludzi stojących za wyjątkowymi markami. W pierwszej edycji Semcore Let’s Grow gościem specjalnym będzie Wojciech Ławniczak.
Wielkopolska i tradycje przedsiębiorcze? Chyba nikogo nie trzeba o tym przekonywać, choć warto obalić mity. To nie tylko chowanie do skarbonki i słynna na całą Polskę oszczędność. To przede wszystkim wspaniałe pomysły, dzięki którym rozwija się cały kraj.
Parę przykładów marek, które znane są od pokoleń, a właściwie wieków? Wyborowa swoje alkohole produkuje od 1823 roku, biżuterię W.Kruk nosimy od 1840, Herbapol Poznań raczy nas ciepłymi napojami od 1869. XX wiek to czas Goplany, Pudliszek czy Winiar. Natomiast obecny to rozkwit technologicznych firm (choć niektóre istniały już wcześniej) takich jak Allegro, Legimi S.A., Jakdojade, Lubimyczytac.pl Sp. z o.o., Komputronik S.A., Netguru. W Wielkopolsce zrodziły się lub mają swoje siedziby marki-giganci polskiego retailu: Biedronka, Żabka Polska, Mediaxpert (TERG S.A.) oraz brandy z Grupy Eurocash – Delikatesy Centrum, ABC.
– Poznaniacy i Wielkopolanie mogą być dumni z tego co stworzyli. Wylali prawdziwe, mocne i stabilne fundamenty polskiej gospodarki. Czerpali z nich nasi przodkowie, czerpiemy my i czerpać będą przyszłe pokolenia. Co jednak najważniejsze ludzie stąd chcą dzielić się swoją wiedzą i dyskutować, aby cały kraj mógł w zdrowej konkurencji budować kolejne piętra naszego domu. Dlatego nie mamy wątpliwości, że Poznań to najlepsze miejsce do rozmowy o polskiej przedsiębiorczości, rozwoju osobistym i biznesowym czy też roli marek i marketingu – podkreśla Bartosz Kotowicz z Semcore, agencji wspierającej firmy w cyfrowym marketingu i pozycjonowaniu stron internetowych.
Kotowicz jednocześnie zaprasza na Semcore Let’s Grow, który odbędzie się w stolicy Wielkopolski 18 stycznia. Merytoryczna część wydarzenia zostanie wzbogacona wystąpieniem gościa specjalnego. W pierwszej edycji będzie nim Wojciech Ławniczak – moderator procesów innowacji, strateg i uznany mówca, laureat I love marketing, który z własnej perspektywy przyjrzy się tematowi przewodniemu poznańskiej edycji Semcore Let’s Grow, czyli „Przełom roku, przełomem w biznesie?”
– Wierzymy w to, że wzrost biznesu i sukces marketingu są nierozerwalnie związane z rozwojem ludzi stojących za wyjątkowymi markami. Na naszym wydarzeniu stawiamy na esencję tego, co w dużych konferencjach jest najważniejsze – na swobodę networkingu, tworzenie sieci kontaktów, wzajemne uczenie się od siebie oraz na wyłącznie jedno, ale treściwe wystąpienie eksperta – zaznacza Bartosz Kotowicz z Semcore.
Warto podkreślić, że w ramach Semcore Let’s Grow odbędzie się również swobodna interakcja i wymiana doświadczeń w określonych ramach tematycznych i przy wykorzystaniu formatów, które pozwolą ukierunkować, proces dzielenia się wiedzą. Dlatego same dyskusje przebiegać będą zarówno w otwartych gronach z inicjatywy samych gości, jak i przy czterech spotach tematycznych: Personal brand & branding, Personal Improvement, AI Booster, Growth powered by SEO.
– Nasze wydarzenie jest spotkaniem społeczności zainteresowanej Personal Growth i Business/Marketing Growth. To platforma gdzie dwa światy – rozwój osobisty oraz rozwój biznesu i marketingu – spotykają się, tworząc synergiczne połączenie – zaznacza Kotowicz.
Przypomnijmy. Pierwsza edycja Semcore Let’s Grow odbędzie się 18 stycznia. Uczestnicy spotkają się w Ułan Browar. Rekrutacja na wydarzenie trwa, a wstęp jest bezpłatny. Zapisywać można się pod tym linkiem.